Produsele cumparate prin intermediul site-ului www.plurifarmdent.ro sunt noi, nefolosite, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie curge de la data facturarii produsului.


Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala.


Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garantie emis de catre Producator/Importator sau Vanzator, acesta garantează Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor si serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru perioada de garantie acordata de producator, care curge de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.


Cumparatorul este pe deplin responsabil cu privire la instalarea si utilizarea produselor, conform instructiunilor prevazute in documentatia furnizata de producator/importator, Vanzatorul oferind garantie doar pentru deficiente de productie sau in caz de neconformitate cu specificatiile tehnice prezentate pe site sau dupa caz, in documentatia specifica.

ACTIVITATEA DE ASISTENTA TEHNICA SI DE SERVICE


Punerea in functiune precum si toate operatiunile de intretinere si service in perioada de garantie, vor fi facute de Vanzator.

Vanzatorul poate acorda asistenta tehnica sau service pentru defectiunile care nu-i sunt imputabile, aparute in perioada de garantie, la cererea expresa a cumparatorului si pe cheltuiala acestuia.

Perioada de garanţie a produselor începe după facturarea acestora, respectiv pentru aparatura de la momentul livrarii şi instalarii acestora, la destinaţia finală si vanzatorul va asigura service-ul in perioada de garantie.


Vanzatorul va asigura service-ul in perioada de garantie, dupa cum urmeaza :

  • Asistenta tehnica prin telefon;
  • Suport telefonic pentru identificarea defectului si repararea echipamentului daca este posibil;
  • Timp de raspuns telefonic: maxim 60 minute intre orele 9.00-17.00 in zilelele lucratoare ale saptamanii in afara zilelor de sambata si duminica si a sarbatorilor legale;
  • Service-ul in perioada de garantie si post garantie va fi asigurat de luni pana vineri, intre orele 9.00-17.00,cu exceptia sarbatorilor legale;
  • Asistenta tehnica prin interventia directa asupra echipamentelor;
  • Timpul maxim de interventie pentru defectiunile aparute si remedierea acestora in afara verificarilor periodice este de 48 ore, in afara zilelor de sambata si duminica si a sarbatorilor legale, la sediul beneficiarului, in cazul in care nu se impune inlocuirea unor piese de schimb;


In cazul in care remedierea presupune inlocuirea unor piese de schimb, care necesita livrarea de la sediul Producatorului, termenul maxim de remediere este de maxim 7 zile, in conditiile in care termenul de livrare al producatorului nu este mai mare de 3 zile.

închide